^W górę
„Grywalizacja na lekcjach języka polskiego”
Projekt ma na celu uświadomienie uczniom, czym jest zdrowa rywalizacja, działanie zespołowe oraz pokazanie, że gry oraz nowoczesne technologie, mogą służyć także do edukacji i ćwiczenia różnych kompetencji polonistycznych. Dzięki zastosowaniu gamifikacji uczniowie dobrowolnie podejmują się wykonywania zadań, które zazwyczaj są kłopotliwym obowiązkiem. Zajęcia w ramach projektu mają pokazać, że język polski nie musi być nudny.
Nauczycielka: Edyta Nowakowska-Laks,
Klasy: 4b,4c,4d
„Ortografia do czwartoklasistów trafia”
Projekt kierowany jest do uczniów klas czwartych. Jego celem jest wyrównywanie braków, poszerzanie i utrwalanie wiedzy oraz wyrabianie czujności i poprawności ortograficznej. Projekt zakłada stosowanie różnorodnych metod i form pracy, które będą wspierać
i uatrakcyjniać nauczanie ortografii. Nadrzędnym celem jest połączenie elementów nauki, zabawy i rywalizacji międzyklasowej, ponieważ w ten sposób najłatwiej zachęcić uczniów
do aktywnego działania.
Nauczycielki: Justyna Sekuła i Edyta Nowakowska-Laks
Klasy: wszystkie klasy czwarte
„Lepsza szkoła- język polski”
Jest to ogólnopolski projekt edukacyjny polegający na badaniu efektywności nauczania języka polskiego i pokazujący postępy uczniów. Pozwala on na porównywanie osiągnięć naszych uczniów z wynikami innych klas na tym samym poziomie z całej Polski.
Nauczycielka: Edyta Nowakowka-Laks,
Klasy: 4b, 5b
Komunikacja bez przemocy to program stworzony z myślą o wspieraniu zdrowia psychicznego w rzeczywistości szkolnej. Skierowany jest do dyrektorów, nauczycieli rodziców i starszej młodzieży. W ramach projektu uczestnicy mają dostęp do interaktywnej platformy e-learningowej.
Szkolnym koordynatorem projektu jest Agnieszka Lech, pedagog szkolny.
Więcej informacji na stronie: https://instytutep.pl/NVC-
Projekt:
"Matematyka - kto w pracy liczy, mierzy, waży"
Podczas cyklu zajęć uczeń:
- zobaczy 8 mini wykładów
- rozwinie swoje kompetencje: logiczne myślenie, planowanie, wyciąganie wniosków
- dowie się jak pracować metodą projektu i wykorzystywać w praktyce zdobytą wiedzę
- będzie uczyć się poprzez zabawę - eksperymentować, badać, konstruować
nauczycielka Beata Miszczyk klasa 2c
Szkolnym koordynatorem projektu jest Patrycja Prochacka, psycholog szkolny.
Więcej informacji na temat Akademii znajdziecie Państwo na stronie internetowej https://akademiaprzyszlosci.
Strona 1 z 2