^W górę
„Grywalizacja na lekcjach języka polskiego”
Projekt ma na celu uświadomienie uczniom, czym jest zdrowa rywalizacja, działanie zespołowe oraz pokazanie, że gry oraz nowoczesne technologie, mogą służyć także do edukacji i ćwiczenia różnych kompetencji polonistycznych. Dzięki zastosowaniu gamifikacji uczniowie dobrowolnie podejmują się wykonywania zadań, które zazwyczaj są kłopotliwym obowiązkiem. Zajęcia w ramach projektu mają pokazać, że język polski nie musi być nudny.
Nauczycielka: Edyta Nowakowska-Laks,
Klasy: 4b,4c,4d
„Ortografia do czwartoklasistów trafia”
Projekt kierowany jest do uczniów klas czwartych. Jego celem jest wyrównywanie braków, poszerzanie i utrwalanie wiedzy oraz wyrabianie czujności i poprawności ortograficznej. Projekt zakłada stosowanie różnorodnych metod i form pracy, które będą wspierać
i uatrakcyjniać nauczanie ortografii. Nadrzędnym celem jest połączenie elementów nauki, zabawy i rywalizacji międzyklasowej, ponieważ w ten sposób najłatwiej zachęcić uczniów
do aktywnego działania.
Nauczycielki: Justyna Sekuła i Edyta Nowakowska-Laks
Klasy: wszystkie klasy czwarte
„Lepsza szkoła- język polski”
Jest to ogólnopolski projekt edukacyjny polegający na badaniu efektywności nauczania języka polskiego i pokazujący postępy uczniów. Pozwala on na porównywanie osiągnięć naszych uczniów z wynikami innych klas na tym samym poziomie z całej Polski.
Nauczycielka: Edyta Nowakowka-Laks,
Klasy: 4b, 5b
Strona 1 z 2